משרד פרסום – קווים לדמותו

כדי לפרסם עסק, יש לבנות מערך פרסומי שלם. תהליך הפרסום מתחיל ממיתוג העסק. כל עסק חייב מיתוג מקצועי. לאחר תהליך המיתוג, אפשר להתחיל לפרסם את העסק. נתח גדול מעולם הפרסום, עובר מהפרינט אל הדיגיטל. ולכן, משרדי הפרסום כיום מתמקדים בעיקר בפרסום דיגיטלי. עסק צריך אתר אינטרנט מעוצב, וגם נגיש. חשוב לקדם את אתר האינטרנט של העסק בקידום ממומן, וקידום אורגני.

איך ממתגים את העסק?

השלב הראשון בהליך הפרסום, הוא מיתוג העסק. כל משרד פרסום רציני ומכובד, מתחיל את התהליך במיתוג העסק, גם אם אסטרטגיות הקידום יתמקדו אך ורק בדיגיטל. תהליך המיתוג, הוא תהליך יצירת הזהות והבידול של העסק. במהלך תהליך יצירת הזהות, מאפיינים את העסק, בודקים מהם החוזקות והחולשות שלו, ומהם ההזדמנויות. וכך, מוצאים את הנקודה המיוחדת המאפיינת את העסק. הבידול מתבטא ברעיון הכתוב מאחורי העסק, וכמובן בתוצרים הגרפיים של מיתוג העסק. תוצרים אלו מתאימים לפרינט, אך גם לדיגיטל.

מדוע כל עסק חייב אתר אינטרנט.

אמנם, ישנם עסקים רבים שאין להם אתר אינטרנט. אולם כל עסק חייב אתר אינטרנט. כיום, רוב קהל הצרכנים מחפש את העסק שיספק את הצורך שלו- ברשת האינטרנט. הקלות בה אפשר להקליד מילים בשורת החיפוש של גוגל, הפכה את מנוע החיפוש “גוגל”, למנוע החיפוש מספר 1 בעולם. העסקים שיופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, אלו יהיו העסקים שהלקוח יפנה אליהם. כאשר הגולש נכנס לאתר האינטרנט של העסק, הוא מדפדף בין דפי האתר, ומתרשם מהעסק. כאשר האתר מעוצב יפה, ומכיל תמונות וחומרים על העסק, הלקוח יתרשם לטובה מהעסק, ואולי אף יבצע את פעולת “הרכישה”.

איך מביאים את העסק לתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל?

תהליך קידום האתר באופן טבעי למקומות הראשונים בגוגל, אורך כמה חודשים. אפשר לקצר את התהליך, באמצעות תשלום על פרסום לגוגל. לפעמים, תשלום זה מכסה את עצמו- באמצעות לידים רבים חדשים הפונים אל בעל העסק. לידים אלו, יכולים לבצע פעולות רכישה, ולהפוך ללקוחות פעילים וקבועים. סוג נוסף של קידום אתר ברשת האינטרנט, הוא קידום בפייסבוק.

מהם הסוגים העיקריים של קידום ממומן בתשלום?

כולנו יודעים על הקידום הממומן בגוגל. אולם, ישנם סוגים נוספים של קידום ממומן. הסוג השני הנפוץ של קידום ממומן, הוא קידום בפייסבוק. עסקים רבים, משלמים גם על קידום של סרטון ביוטיוב. ישנם פלטפורמות מיוחדות דרכם ניתן לבצע קידום ממומן של תוכן. כמובן, יש להכין באתר האינטרנט בלוגים איכותיים ביותר. כדי לקדם בלוגים אלו, מומלץ להשתמש בפלטפורמות “טאבולה” ו”אאוטבריין”. בפלטפורמות אלו, קובעים את התעריף לקליק, או התעריף היומי (מינימום 30 דולר). פלטפורמות אלו, מציגות מודעות של הבלוגים בתוך אתרי החדשות. מודעות אלו, נראות כמו עוד תקצירים של בלוגים וכתבות. הגולש הלוחץ על מודעות אלו, יגיע לבלוג באתר העסק.