פרסום בגוגל על קצה המזלג

מערכת הפרסום של גוגל מאפשרת לכם להקים קמפיינים במהירות ובקלות ולחשוף את המודעה בפני קהל לקוחות גדול שמאפייניו ידועים מראש. יש יתרונות רבים לפרסום בגוגל מאחר וניתן להגיע לקהל הלקוחות שמחפש בדיוק את המוצרים או השירותים שהעסק שלכם מציע, יחד עם זאת עליכם לוודא כי האתר שלכם מונגש וכי מודעות הפרסום בגוגל נגישות ומותאמות לקהל היעד אליו פונים.

מהו פרסום בגוגל?

הפרסום בגוגל הפך עם השנים לערוץ השיווק היעיל והאפקטיבי ביותר עבור רוב העסקים, קטנים וגדולים כאחד. מערכת הפרסום של גוגל נחשבת למתקדמת ויש בה שלל אפשרויות וכלים. חשוב לזכור כי מודעת הפרסום מוצגת בפני הגולשים אשר מחפשים ביטוי מסוים במנוע החיפוש הפופולרי, אך מעבר לפרסום בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ניתן לפרסם מודעות גם ברשת המדיה של גוגל, כלומר במיליוני אתרים איכותיים ופופולריים ברחבי העולם.

פרסום ממומן בגוגל מאפשר לכם להגיע לקהלי יעד חדשים, למשוך לקוחות פוטנציאליים לעסק, לזכות ביתרון מול המתחרים, לשפר את מיתוג ומיצוב העסק וליהנות משיפור משמעותי ביחס ההמרה ומהחזר השקעה מצוין.

מודעות הפרסום של גוגל מוצגות בדרך כלל בחלק העליון של הדף, מעל התוצאות האורגניות. המיקום המרכזי של מודעות הפרסום בגוגל מבטיח חשיפה רחבה וקליקים רבים על המודעה. גולש שלחץ על מודעת הפרסום מופנה לאתר של המפרסם או לדף נחיתה ייעודי שהוקם לטובת הקמפיין.

תכנון וניהול קמפיינים בגוגל – לבד או על ידי חברה מקצועית?

כדי להתחיל קמפיין במערכת הפרסום של גוגל לא נדרש ידע טכני וכל אחד יכול ללמוד על כלי ואפשרויות הפרסום בגוגל אדס (Google Ads). ניתן לחבר את המערכת לגוגל אנליטיקס על מנת לעקוב ולנתח את תוצאות הקמפיין בצורה פשוטה ויעילה. עם זאת, כדי לשפר את תוצאות הפרסום בגוגל מומלץ להיעזר באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים, מאחר ובעזרת חברה מקצועית המתמחה בפרסום באינטרנט אפשר למקסם תוצאות, להוריד עלויות ולשפר את הקמפיינים כל הזמן כדי לייצר לידים איכותיים, להגיע לקהל המטרה ולשפר את יחס ההמרה ואת התוצאות העסקיות.

כיצד הפרסום בגוגל קשור להנגשת אתרים?

נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות במשרד המשפטים פרסמה את תקנות הנגישות לשירות כדי לאפשר לאנשים בעלי מוגבלות להשתתף באופן מלא ושוויוני בכל תחומי החיים, לרבות באתרי אינטרנט המספקים שירות ומידע לציבור.

כדי לאפשר לאנשים עם מוגבלות לקבל שירות באתרי האינטרנט בדיוק כמו שאר הציבור, חשוב לבצע התאמות של האתר או האפליקציה באמצעותם מספקים את השירות והמידע לפי סימן ג’ לתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג-2013. יש להנגיש מסמכים המופיעים באתר, להעלות סרטונים עם כתוביות, להנגיש יישומים ועוד.

האם הפרסום בגוגל צריך להיות נגיש?

באופן כללי אין חובה להנגיש את מודעות הפרסום והקמפיינים בגוגל, אך כדי לאפשר לבעלי מוגבלות לקבל את המידע הנדרש עבורם וכדי להגיע גם לקהל היעד של בעלי המוגבלות ולמצב את החברה כעסק המתחשב בכל הציבור, כדאי להשקיע בהנגשת הקמפיינים והמודעות, עדיף בעזרת חברה המתמחה בכך. כדאי להנגיש פרסום בגוגל כדי לשפר את מיתוג העסק ולהגיע לכל קהלי המטרה, אפשר גם לציין במודעות הפרסום כי האתר מונגש, לכן לפני התחלת הקמפיין מומלץ להשקיע קודם כל בהנגשת האתר של העסק או להקים דף נחיתה מונגש.