מתקדמים – קידום אתרים ליצירת תוצאות ניכרות לאתר שלכם

כל אתר, בין אם הוא אתר מוכר או חדש, נעזר בתהליכי קידום אתרים כדי להביא תנועת גולשים חדשה להיחשף לתוכן שלו. כאשר אתם מעלים אתר חדש לאוויר אתם לא תצליחו לצבור תאוצה מבלי להשקיע מחשבה בטקטיקות פרסום ושיווק ליצירת עניין סביב האתר שלכם. אבל קידום אתרים הוא יותר מאשר פרסום, מדובר על תהליך הטמעה של תוכן האתר שלכם במנגנוני חיפוש ענקיים, ולכן אתם חייבים להיות מאוד מאורגנים וממוקדי מטרה כדי להביא לתוצאות יוצאות דופן. בדיוק בשביל זה אתם רוצים לעבוד לפי סדר פעולות שהניב הצלחות לאתרים דומים לכם.

יוצאים לפעולה

כדי להצליח לקדם את האתר שלכם בגוגל, יש כמה הכנות שאתם חייבים לעשות עוד לפני הקמפיין הממומן הראשון. ההכנות האלו נועדו כדי להכיר את הגולשים הפוטנציאליים לאתר שלכם ולדעת איך לפנות אליהם בצורה האפקטיבית ביותר:

  1. הכר את הקונה- אם יש לכם חנות פיזית, יהיה לכם קל יותר לבנות פרופיל של הלקוח הממוצע שנכנס לחנות שלכם. אם לא התבססו על מידע ממתחרים או נסו למקד בצורה אופטימלית את ההגדרות שלכם. מה אזור המגורים, בסגנון הלבוש והרגלי הקנייה של הלקוח שלכם- כל אלו יכולים למקד אתכם לקראת הקמפיין הראשון. פרופיל מדויק הוא מתכון לקמפיין חסכוני ומוצלח.
  2. הכן את האתר- התחילו את הקמפיין רק לאחר שהאתר מוכן לגמרי. בדקו את מילות המפתח והאם הן ממוקמות בצורה הגיונית. צרו תוכן משמעותי בנוסף לעמודי המכירה, שיכול למשוך לקוחות ברוצה אורגנית לאתר (כמו בלוג בנישת המכירות).
  3. השקיעו זמן בתכנון- הקפידו על כתיבה מאורגנת, הגיונית אך מוכרת. צרו מודעות מושכות תשומת לב ואל תחששו להשתמש בסרטונים ובתוכן ויזואלי כדי להניע גולשים לפעולה.

מכונה משומנת

קידום אתרים הוא פרויקט שמאחוריו יש עבודה הגיונית ומאורגנת עם שלבים ברורים. לפעמים היציאה לדרך היא קשה ודורשת השקעת זמן ומשאבים, אבל השכר אותו תרוויחו הוא משמעותי כפליים. כי עם ההתקדמות בדירוג בגוגל אתם תראו יותר לקוחות שמגיעים לאתר שלכם בצורה אורגנית. השקעה כלכלית כזו, עשויה להיות גורם משנה מציאות בעסק שלכם ולהביא אתכם לתודעת הציבור במהירות שיא, ללא מגבלות גיאוגרפיות או מגבלות זמן. אי לכן, אתם רוצים לצאת לדרך כאשר יש לכם תוכנית עבודה מסודרת, הכוללת מטרה ויעדים שאתם רוצים להשיג בדרך לעמוד הראשון בחיפוש של גוגל. אז צאו לדרך, ושיהיה בהצלחה!

השאר תגובה